RFP 250034 - TENDER FOR THE PROVISION OF DEMATERIALIZED MEAL VOUCHERS AND RELATED SERVICES
The University of Luxembourg is launching this Call for Tenders to select a qualified service provider for the supply, delivery, and management of dematerialized meal vouchers in accordance with Article 15.6 of the current Collective Bargaining Agreement, and applicable Luxembourg legislation, including the Law of 19 December 1986 and the Grand-Ducal Regulation of 29 December 1986, as amended.
Meal vouchers are provided to full-time employees of the University based on the following model:
• 220 meal vouchers per year, distributed as 18 per month and 19 every third month;
• The number of vouchers is pro-rated for part-time employees;
• Meal vouchers are allocated for each day worked and exclude non-working periods such as holidays (already factored into the annual allocation);
• Periods of sickness, maternity leave, parental leave, and other unpaid leave are to be deducted from the entitlement
The University currently provides meal vouchers to approximately 2,700 employees. We are seeking a modern, efficient, and secure digital solution that manages the full lifecycle of meal vouchers, including issuance, usage, balance deduction, reporting, and customer support. The proposed solution should:
• Be fully dematerialized and accessible through digital platforms.
• Offer integration with commonly used payment applications.
• Provide, upon employee request, a physical (card-based) option for those who prefer not to use digital tools.
The selected supplier will be responsible for delivering a comprehensive service that ensures ease of use, data security, and administrative efficiency.
The solution must:
• Offer broad acceptance across eligible merchants in Luxembourg;
• Be intuitive and accessible for all users;
• Integrate effectively with the University’s HR, payroll, and financial systems;
• Include access to a comprehensive and regularly updated list of affiliated restaurants, shops, and other eligible establishments.
This Call for Tenders is aimed at concluding a Framework Agreement, fixed at two (2) years, renewable two (2) times for one (1) year each (2 + 1 + 1) at the sole discretion of the University, in order to retain a Contracting Party known for its expertise in the provision and administration of dematerialized meal vouchers and related support services.
Portail des marchés publics
Portail des marchés publics
PMP.LU / O UNIL / AC / AMPU - Administration des Marchés Publics de l'Université
Avis de marché
10 européenne ouverte
Fournitures
Non
30199770 (Code principal)
via the public procurement portal
Non
Temps restant pour répondre (délai d'acheminement inclus) : Dans 36 jour(s) 5 heure(s) 55 minute(s)
Temps d'acheminement avec un débit de 128 kbs, il faut 1 minute par Mo de réponse (estimation donnée à titre indicatif) En savoir plus
Informations sur le temps d'acheminement
Les tailles des fichiers sont exprimés usuellement en octets (ko ou Mo).
Les débits de bande passante sont exprimés usuellement en bits par seconde (kbps ou Mbps).
Un octet vaut 8 bits, cela signifie que pour télécharger un fichier d'1 Mo avec une bande passante effective de 128 kbps, il faut (1 000 000*8)/128 000= 62,5 secondes (estimation donnée à titre indicatif).
SE PREPARER A L'AVANCE A REPONDRE - N'ATTENDEZ PAS LE DERNIER JOUR
Vous devez être connecté pour accéder aux actions ci-dessous.
Note importante
Attention : en changeant de modalité de candidature, votre brouillon de DUME et les informations renseignées seront perdues.
Souhaitez-vous continuer ?
Vous avez déjà fait un DUME pour cette consultation.
Voulez-vous repartir du DUME précédent ?
Étape 2 : Répondre à la consultation
Accéder au service de dépôt d'un pli
Note importante
Vous avez choisi de renseigner votre DUME en ligne : merci de confirmer que les informations renseignées dans le DUME sont exactes et peuvent être utilisées dans le cadre de votre réponse.